Strona wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki cookies nasz serwis działa poprawnie. Treść polityki cookies znajduje się tutaj.

Interesujące książki

Blender. Mistrzowskie animacje 3D

Blender. Mistrzowskie animacje 3D

autor: Tony Mullen

format: B5

data wydania: 2013-04-15

63.20 zł
kup teraz

Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera

  • Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi?
  • Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów?
  • Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur?

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

  • Ustawianie opcji Blendera
  • Usprawnianie metod pracy
  • Manipulowanie obiektami
  • Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
  • Funkcja Retopo
  • Tekstury i ich mapowanie
  • Animowanie maski elementów niepożądanych
  • Środowisko programistyczne Pythona
  • Skrypty Pythona w Blenderze
  • Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
  • Przygotowywanie scen dla silnika gier

Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D

63.20 zł
kup teraz

Napisz komentarz




Podgląd:

(Spamcheck Enabled)

Archiwum artykułów



Nasze najważniejsze strony

Możesz zaufać naszemu doświadczeniu

Nasze programy były już wielokrotnie nagradzane różnorodnymi wyróżnieniami zarówno przez polskie, jak i zagraniczne serwisy internetowe i prasę. Najbardziej utytułowanym programem jest Pajączek, który na swoim koncie posiada już kilka tytułów Produktu Roku oraz liczne wyróżnienia.

Cream Software to firma założona 8 maja 1997 roku. Siedziba firmy znajduje się w Myślenicach, ok. 30 km na południe od Krakowa. Przede wszystkim jednak, nasza działalność rozwija się w sieci Internet, która jest głównym miejscem kontaktu z naszymi klientami, jak i między nami samymi. Poprzez sieć Internet oferujemy również nasze produkty.

Nasze programy były już wielokrotnie nagradzane różnorodnymi wyróżnieniami zarówno przez polskie, jak i zagraniczne serwisy internetowe i prasę. Najbardziej utytułowanym programem jest Pajączek, który na swoim koncie posiada już kilka tytułów Produktu Roku oraz liczne wyróżnienia.

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą. Jeśli chciałbyś zakupić nasze oprogramowanie, zapraszamy do naszego sklepu online. Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą lub dystrybucją naszego oprogramowania, zajrzyj do działu Partnerzy. Jeśli szukasz pomocy technicznej, zajrzyj na stronę pomocy lub forum naszych użytkowników.