Switch to full style
Forum dyskusyjne, na którym można dyskutować na wszelkie tematy, których nie dotyczą pozostałe fora. Do testów proszę używać forum testowego. Proszę już nie zgłaszać stron do oceny. Za dużo było spamu.
Odpowiedz

Reinstalka Windowsa

8 października 2005, o 11:45

hej!
Jestem początkujący jeżeli chodzi o komputery .... Mam mały problem. Nie wiem jak przeinstalować system. Ostatnio Win 2000 zainstalował mi brat jakiś czas temu ale wyjechał i nie ma kto mi przeinstalować systemu wiec chce to zrobić sam ponieważ na kompie mam straszny syf i cały system mi chodzi tragicznie.... .Czy jest jakaś strona na której opisane jest po kolei, krok po kroku jak przeinstalować system ?Jeżeli nie to czy znalazłaby sie osoba na tym forum któraby mi to jakoś opisała? Na dysku mam sporo rzeczy i nie chce ich stracić więc to też chce uwzględnić przy reinstalce.
Z góry dzieki za pomoc.

Reinstalka Windowsa

8 października 2005, o 12:34

A moze zamiast reinstalki sprawdz najpierw:
- dodaj usun programy - odinstaluj to czego nie uzywasz
- sciagnij jakis program skanujacy rejestr z pustych wpisow
- jakis program do porzadkowania - zawsze wystraczy jakas 30dniowka!? Ewentualnie shareware czy freeware jezeli jest.
- przeskanuj antywirem
- zrob defragmentacje + skanowanie bledow na dysku

A pozniej dopiero mysl o reinstalce. Ja tak naprade nie pamietam kiedy musialem robic reinstalke na ktoryms z posiadanych komputerow...


ps. jak o czyms zapomnialem to napewno koledzy dopisza :)
ps2. a tak naprawde sama reinstalacja nic nie da... system tylko nadpisze ewentualne braki plikow, nadpisze nowe biblioteki (jezeli masz) na swoje stare... wiec tak naprawde sama reinstalacja ma sens jezeli cos sie sypie. A jezeli nie chcesz porzadkowac to... format + instalacja
Ale polecam troszke 'czyszczenia'
Ostatnio edytowano 8 października 2005, o 12:43 przez LEMUR, łącznie edytowano 1 raz

Reinstalka Windowsa

8 października 2005, o 12:42