Strona 1 z 1

Uruchomienie prawidłowo zakupionej w. 5NG Pro u p. Płatka

PostNapisane: 8 listopada 2003, o 16:01
przez MarekM
Rok temu kupiłem u Pana Płatka pajączka 5NG Pro v. 5.01 kiedy dzisiaj chciałem po długiej przerwie uruchomić Pajączka nie mogłem, odinstalowałem Pajączka i chciałem go znów odblokować wprowadzając klucz, pamiętałem o dużych małych literach , myślnikach przy sumach kontrolnych, ale po dziesięciu próbach zrezygnowałem. To są żąrty, żeby były takie problemy jak się płaci za licencje. Pan Płątek zawsze udzielał mi bardzo zgryźliwych odpowiedzi, dlatego od długiego czasu nie zadawałem żadnych pytań, bo odpowiedzi były pełne ironii. Tym razem jednak muszę się zwrócić o pomoc co zrobić aby program przyjął wprowadzane kody. Mogę je przesłać - tylko z producentem Pajączka nie ma żadnego kontektu - nawet adresu korespondencyjnego. Dziękuje. Mimo wszystko liczę że otrzymam rzetelną odpowiedź - bez uwag że na pewno nie potrafię wpisać kodu.
Marek

PostNapisane: 8 listopada 2003, o 17:22
przez platekr
Jeśli poprzednio program działał z Pańskimi kodami odblokowującymi to jedyna przyczyna to nieprawidłowe wprowadzenie kodu lub nazwy licencjobiorcy. Czasami podczas zamówienia klient wprowadza swoje dane z niepotrzebnymi podwójnymi spacjami, itp. Proszę przesłać swoje kody do do nas, to chętnie sprawdzę, mimo weekendu. Kontakt do nas jest bardzo łatwo dostępny, np. w menu po lewej stronie. Jest więc możliwość kontaktu elektronicznego jak również podany adres korespondencyjny i fax.

kontakt

PostNapisane: 8 listopada 2003, o 17:25
przez Santana
Kolego, trzeba dobrze patrzeć (teraz mnie oskarżysz o zgryźliwość?) TUTAJ masz dane kontaktowe z firmą CreamSoftware.

Kody

PostNapisane: 8 listopada 2003, o 19:58
przez MarekM
Przyznaje racje i PRZEPRASZAM Pana PŁATKA.
Rzeczywiście zamiast litery O wpisałem cyfre 0, MÓJ BŁĄD. Za to jeszcze przepraszam, co nie znaczy, że w odpowiedziach nie ma uszczypliwości. A jak pyta to drugi szczególnie autor powinien odpowiedzieć i się niczemu nie dziwić. Ale w porządku. Pan PŁATEK jest OK. Chciał pomóc. Dzięki. Wszystko już działa. Ale kto pyta nie błądzi i wydawoło mi się , że nie ma głupich pytań. Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za niesłuszne oskarżenie. Marek