Strona 1 z 1

Błąd podczas przewijania dokumentu

PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 08:53
przez cyberjarek
Witam,

jestem ostatnio zmuszony zmniejszać okno Pajączka na pół ekranu, drugie pół przeznaczam na dokument PDF, z którego przepisuję dane tabelkowe. Zdarzało się to wcześniej, ale rzadziej, w nowej wersji jest to dość częste. Podczas próby przewinięcia dokumentu w Pajączku rolką myszki, później suwakiem, dokument przesunie się lekko i wyskakuje:
"Access violation ad address 76A1D00B in module 'kernel32.dll'. Read of address FFFFFFFF."
Dopiero wyłączenie i włączenie programu raz jeszcze problem na chwilę ucisza.

Wczoraj i dzisiaj wysłałem zgłoszenia, również ze zrzutem ekranu, czasem nie chciałem tego wysyłać, ale domyślnie zaznaczone jest "wyślij", więc skoro autor tak chciał - proszę bardzo :)

Czy zgłoszenia dotarły? Czy zawierają potrzebne dane?

Pozdrawiam
Jarek Kaczanowski

Re: Błąd podczas przewijania dokumentu

PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 11:28
przez platekr
Czy używa Pan wersji 5.9.7 ?

Raporty z 5.9.7 jakieś mam, ale nie mogę zidentyfikować czy są od Pana. W każdym razie zgłoszony w nich błąd to "Cannot open clipboard" a nie problem z kernel.dll.

Czy ma Pan jakiś przepis na powtórzenie błędu, bo próbowałem używać rolki w opisany sposób i nic.

Re: Błąd podczas przewijania dokumentu

PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 14:10
przez cyberjarek
Witam,

jak potrzeba to błędu nie ma, po ostatnim restarcie aplikacji na razie cisza i spokój :)
Kilka zgłoszeń było ze zrzutem ekranu, chyba, że ta funkcja nie działa, albo zrzuca tylko stan aplikacji, a nie całość ekranu, po nich łatwo byłoby rozpoznać moje zgłoszenie: pół ekranu Pajączek, pół PDF, w poziomie.

Jeśli zdarzy mi się taki błąd mogę wysłać zrzut ekranu na jakiś adres e-mail.

Co do schowka, nawet i mi się zdarzały błędy ze schowkiem, dość rzadko, stąd nie zgłaszałem, ale w tym przypadku przepisywałem ręcznie, stąd schowek nie był wykorzystywany.

Może system też swoje robi: Vista...

Pozdr.
Jarek

Re: Błąd podczas przewijania dokumentu

PostNapisane: 11 kwietnia 2012, o 15:32
przez platekr
Zrzuty ekranu wchodzą, ale Pana zgłoszeń nie ma, więc podejrzewam, że jednak to nie wersja 5.9.7 albo coś blokuje u Pana dostarczanie zgłoszeń do nas (np. firewall lub antywirus). W każdym razie nowe zgłoszenia do nas dochodzą dla 5.9.7 więc to nie problem po stronie serwera.