Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy cookies i podobnych m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisów do potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je nasi reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji. W przeglądarce można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, opuść tę stronę.

Jak nadpisać stronę?

Forum dyskusyjne poświęcone programowi Pajączek 5 NxG. Wysyłaj tutaj tylko wiadomości dotyczące tego programu.

Moderator: Grupa pościgowa ;-)

Jak nadpisać stronę?

Postprzez Weronisia » 5 października 2004, o 16:56

Nie znam się dobrze na tworzeniu stron, ale...

W Pajączku 2000 PRO podczas publikowania strony, która już istniała, a np. wprowadziłam tylko pewne zmiany czy dopisywałam coś, to pojawiało się okienko z pytaniem czy 'nadpisać wszystko' albo dopisać'.

W nowym Pajączku nie pokazuje się takie okinko, lecz informacja o błędzie i strony nie można nadpisać, czy poprawić bo wg komunikatu już taka istnieje.

Co robić?


Chodzi mi o sytuację taką:
Mam stronkę ze zdjęciami, na którą wgrywam co jakiś czas nowe zdjęcia. Jak te nowe zdjęcia dopisać?
Weronisia
Zanim zapytam poszukam odpowiedzi
Zanim zapytam poszukam odpowiedzi
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 października 2004, o 16:52

Jak nadpisać stronę?

Postprzez mateuszb » 21 maja 2005, o 18:09

mateuszb
Użytkownik forum
Użytkownik forum
 
Posty: 90
Dołączył(a): 20 kwietnia 2005, o 18:09

Jak nadpisać stronę?

Postprzez LEMUR » 21 maja 2005, o 18:20

Mozesz zrobic np tak:

lewy panel - widok strony na dysku
prawy panel - zalogowana na serwerze - wybrane miejsce docelowe


Zaznaczasz pliki ktore maja byc przeFTPpowane ;-)
wybierasz ppm (prawy przycisk myszy) z menu PUBLIKUJ na serwerze.

Jezeli chcesz zdjecia dodawac a nie nadpisywac to musisz im nadawac rozne nazwy (zalecam stosowanie malych liter, bez polskich znakow i bez spacji)