przez platekr » 11 stycznia 2009, o 22:48
Z wielką chęcią udostępniłbym Pajączka użytkownikom MacOS X, ale kwestia architektury x86 nie jest jedyną rzeczą, która może ułatwić lub utrudnić przeniesienie kodu na MacOS. Programy Windows tworzone są w oparciu o biblioteki Windows (tzw. WinAPI) oraz biblioteki 3rd party oparte również na bibliotekach Windows. Nie mówiąc o ActiveX i innych technologiach specyficznych dla Windows. Osobiście nie widzę innej możliwości stworzenia Pajączka dla MacOS jak napisanie go zupełnie od nowa. A nawet w przypadku pisania programu od nowa, pojawia się problem narzędzia. O ile znam MacOS (a nie pasjonuję się tym systemem), to nie ma tam wygodnych narzędzi typu RAD, które umozliwiałyby szybką pracę nad programami. Linux oferuje łatwiejszą migrację, a jednak nie zdecydowałem się na taki krok, gdyż jest to po prostu dla mnie zbyt kosztowne, a samodzielnie, nie mogę się tym zająć z prostego powodu - brak czasu.