Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy cookies i podobnych m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisów do potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je nasi reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji. W przeglądarce można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, opuść tę stronę.

szkolenie z pajączka

Jeśli jesteś bardzo początkujący i nie wiesz prawie nic na temat tworzenia stron czy też innej tematyki, a chciałbyś zadać pytanie, prosimy, zrób to na tym forum.

Moderator: Grupa pościgowa ;-)

szkolenie z pajączka

Postprzez atenka » 1 lipca 2011, o 19:50

Witam

Jestem osobą początkującą. Dlaczego nigdzie nie ma szkoleń / kursów z pajączka. Ja bym bardzo chciała w takim kursie uczestniczyc. Wiem że jest szereg innych narzędzi wspomagających naukę ale niestety nie potrafię sama taką grubą książkę przerobic i aby osiągnąc przy tym zakładany cel. Nie każdy potrafi się sam uczyc. Kupiłam już dawno to oprogramowanie i stanęłam na kilku pierwszych rozdziałach i dalej ruszyc nie mogę wiem, że na kursach jest inaczej - lepiej. Czy są takie kursy?

pozdrawiam
atenka
Zanim zapytam poszukam odpowiedzi
Zanim zapytam poszukam odpowiedzi
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 marca 2011, o 22:00

szkolenie z pajączka

Postprzez platekr » 5 lipca 2011, o 12:33

Niestety nie znam takich kursów online. Natomiast w samym Pajączku jest kurs tworzenia stron HTML, dostępny w menu POMOC. Wiele osób nauczyło się podstaw na tym właśnie rewelacyjnym kursie Pawła Wimmera :)
platekr
Administrator forum
Administrator forum
 
Posty: 1737
Dołączył(a): 8 września 2002, o 22:48
Lokalizacja: Myslenice, Poland

Postprzez atenka » 5 lipca 2011, o 13:52

Ale ja nie potrafię uczyc się sama!!!!!!!!! Potrzebuję wykładowcy, który zwróci uwagę na to co jest najważniejsze i mnie poprowadzi. Chcę pójśc na kurs prowadzony przez wykładowcę. Nie każdy jest samoukiem oraz ma taką silną motywację do nauki by uczyc się samemu.